Ըստ տրված կաղապարների՝ կազմի՛ր բարդ նախադասություններ:
1. Թեկուզ նա այդքան էլ ճարտարախոս չէր, այնուամենայնիվ կարողացավ համոզել բոլորին ընտրել իրեն:
2. Թեպետ սկզբում բոլորը դեմ էին նախագծին, սակայն վերջում քվեարկեցին ի օգուտ դրա:
3. Չնայած որ խոսք էր տվել շուտ վերադառնալ, բայց ստիպված էր մնալ աշխատանքի վայրում:
4. Թեև երեխայի աչքերը փակվում էին , բայց և այնպես նա շարունակում էր նստած սպասել Ձմեռ Պապուն:
Ըստ տրված կաղապարների` կազմի՛ր բարդ նախադասություններ:
1. Եթե դու մինչև մեր մեկնելը ավարտես քո քննուտյունները, ապա կարող ես գալ մեր հետ միասին:
2. Քանի որ նա լավ չէր պատրաստվել բանավոր թեստին, հետևաբար չկարողացավ լիարժեք դրսեվորել իրեն և բարձր գնահատական ստանալ:
3. Որովհետև աշակերտների մեծ մասը չէր եկել դասի, ուստի ստուգողական աշխատանքը տեղափոխվեց հաջորդ շաբաթ:
4. Քանզի երեկույթը ավարտին է մոտեցել, ուրեմն պետք է բոլորը ևս մեկ անգամ շնորհավորեն հոբելյարին և հեռանան:
Ըստ տրված կաղապարների` կազմի՛ր բարդ նախադասություններ: Փորձի՛ր բացատրել՝ ստորակետը այս կառույցներում ինչ դեր ունի:
1. Դու պետք է շատ աշխատես քեզ վրա, այլապես քեզ կյանքում շատ դժվար կլինի:
2. Ոչ թե վարորդն էր մեղավոր պատահարի մեջ, այլ հետիորդը, որ անսպասելի վազել էր փողոցով:
3. Մարդ պետք է պայքարի իր երազանքների իրականացման համար, այլ ոչ թե նստաց սպասի, թե երբ դրանք կիրականանան:
Տրված ընդարձակ նախադասությունները դարձրու համառոտ` թողնելով միայն ենթական ու ստորոգյալը:
1. Ձկները լույսի պատճառով շատ խորն էին իջել: Ձկները իջել էին։
2. Մենք սիրով կարդում էինք նրա բանաստեղծությունները: Մենք կարդում էինք։
3. Այս երեկոն շատ խաղաղ էր: Երեկոն խաղաղ էր։
4. Խանութն արդեն երկար ժամանակ փակ էր: Խանութը փակ էր։
5. Եղբայրն ու քույրը շատ էին կարոտում ծնողներին: Եղբայրն ու քույրը կարոտում էին։
6. Կայսեր հրամանները շատ արագ էին կատարվում: Հրամանները կատարվում էին։
7. Առավոտյան անձրևն ու կարկուտը հաջորդում էին իրար: Անձրևն ու կարկուտը հաջորդում էին։
8. Մոր աչքը ամբողջ օրը ճանապարհին էր: Աչքը ճանապարհին էր։
Բառագործածության սխալներ
1.Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:
- Շոշափեց ու տեսավ, որ խեղճ կենդանու ողը կոտրվել է: (ող, ոխ)
- Ոխը սրտում որ մնա, թույն կդառնա, կքայքայի սիրտը: (ող, ոխ)
- Երբ երեկոյան հետ թռան, տեսան, որ իրենց բույնը գրավել է անծանոթ մի թռչուն: (բույն, բուն)
- Մի քանի հոգի ձեռք ձեռքի էին տվել ու փորձում էին գրկել հինավուրց ծառի վիթխարի բունը: (բույն, բուն)
- Մոտակայքում ապրողներն այնքան էին վարժվել Վիկտորիայի շառաչին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)
- Տնեցիներն այնքան են վարժվել Վիկտորյայի անտեղի լացուկոծին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)
2. Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:
- Քո չքնաղ ծաղկի բույրն է ինձ այստեղ բերել: (բույր, բյուր)
- Անթիվ ու բյուր են աստղերը: (բույր, բյուր)
- Ասիան երբևէ կհանգստանա՞ պատերազմներից: (Ասիա, Ասյա)
- Ասյան երբևէ կհանգստանա՞ իրեն հուզող մտքերից: (Ասիա, Ասյա)
- Սոֆիան գեղեցիկ ու հյուրընկալ քաղաք է: (Սոֆիա, Սոֆյա)
- Սոֆյան գեղեցիկ ու նրբանկատ աղջիկ է: (Սոֆիա, Սոֆյա)
3.Կետերի փոխարեն գրի՛ր նախադասության մտքին համապատասխանող բառ՝ ընտրված ուղղագրական բառարանից:
- Առողջ լինելու համար անհրաժեշտ է մշտապես կոփել մարմինը:
- Նրա հագին վարդագույն վերնաշապիկ էր ու նորաձև փեշ:
- Սիրում է ժամերով պառկել տաք ավազին ու նայել ամպի լողացող պատառիկներին:
- Հավաքած բոլոր փաստաթղթերն ու գրությունները դասավորեց թղթապանակում, դրեց պահարանի մեջ:
- Կրիայի նման մտել է պատյանի մեջ ու ոչինչ լսել չի ուզում:
3 Comments Add yours